Payhawk наема още 60 души в България
Българската компания за управление на корпоративните разходи Payhawk ще наеме още 60 души в България до края на тази година. Това съобщиха от дружеството чрез сезонния доклад за развитието си. В началото на 2024 г. броят на служителите в България е малко над 200 (и 300 в цял свят), а в края на годината трябва да бъде над 260 в софийския офис, казват от Payhawk, която продължава да бъде единственият български стартъп с последна оценка от 1 млрд. долара - т.нар. еднорог.
Без да дава конкретни суми, от Payhawk отбелязват, че през миналата година глобалните приходи на компанията от абонаменти са нараснали с 89.4%. Заедно с това е имало и високо ниво на задържане на приходи от нови клиенти.
Нови попълнения отдолу и отгоре
Освен увеличение на броя редовите служители Payhawk е разширила и мениджърския си екип. Маор Фишман, досега част от друга финтех компания - Checkout.com, заема позицията на главен юрисконсулт в българския стартъп. Дейвид Уорд е назначен за вицепрезидент в клиентско направление, а Педро Батиста - вицепрезидент по плащанията и операциите.
"На база нашето наскоро получено главно членство във Visa и получените лицензи за дружество за електронни пари (EMI) в Европейското икономическо пространство и Великобритания, един от основните ни приоритети е по-нататъшното разширяване на възможностите ни за плащане. Също така, благодарение и на добрите резултати през 2023 г., планираме да увеличим броя на служителите си в България с 33%, а в Обединеното кралство с 44%", коментира в изявление Христо Борисов, съосновател и изпълнителен директор на Payhawk.
Традиционно в сезонните си доклади от Payhawk отбелязват пускането на нови функции на продукта им. В случая става дума за добавянето на близо 60 нови възможности за интеграции със системи за управление на човешки ресурси, както и 10 нови функции за подобряване на контрола и автоматизацията. Payhawk пуска и кредитни карти Visa в евро за нови клиенти от България и останалите държави от Европейското икономическо пространство. От миналата година Payhawk е насочена и към по-големите компании на българския пазар, като сред най-големите клиенти в страната са Discordia, Speedy, Decathlon, Chaos Group, HRS и Quantive.
Източник: Capital